First Tuesday in England

9. července 2014 v 8:00 | Tereza Videnková |  Usafiri live
Čaute všichni :) Dnes budu popisovat svůj třetí den v Anglii... První památky a nové zážitky. :)

Škola mi začínala v 9 hodin, vstávala jsem v 6 a v 7:30 jsem úspěšně opustila náš dům... Bohužel jsem si vybrala špatnou dobu, a tak jsem uvízla s autobusem č.75 v zácpě. No nic, ale tak alespoň jsem měla z double deckeru výhled. :D Ráno jsem našla svou učebnu a šla si sednout na místo. Pomalu sem začali chodit lidi... většina je ze Španělska, Francie, pak tu je ještě jeden Japonec, myslím. Myslím, že můžu říct, že jsem asi nejinformovanější člověk ve třídě (o Bristolu) a nejkomunikativnější. Vím, že to je docela odvážné tvrzení, ale jo, většinou všichni mlčí a mě je to blbé, tak s ní hold nějak komunikuji...
Jedna hodina trvá hodinu dvacet ... ve 12 hodin máme obědovou přestávku a mezi ostatními hodinami máme 15 minut. Hodiny jsou zajímavé a lektorka Lissy dokázala upoutat, takže to byly rozhodně super hodiny a zajímavější než ve škole. Dnes jsme probírali cestování a dostali jsme 1.domácí úkol na téma "Proč jsme si vybrali Bristol a o tu chceme vidět a dělat během pobytu" - toto téma mi hraje do karet, bude toho trošku víc :) ... Poslední hodina byla v iLabu - to děláme sami na počítačích, mluvíme do něho, zlepšujeme si přízvuk, děláme interaktivní úkoly atd... to je docela zábava a baví mě to :) Po škole jsem šla s Kristýn do města, odvedla jsem ji do Primarku - obchod s oblečením atd... všecko je docela v přijatelných cenách, jelikož se mi včera pokazil deštník a deštníky na hlavu jsem zapomněla doma, koupila jsem si jeden, abych mohla v klidu fotit, když tu stejně prší každý den. Pak jsme navštívily Cabot circus - obchodní středisko Bristolu a ochutnala jsem mojito pralinku - chutnala vážně výborně a pak jsem si dala jídlo v McDonald's, protože jsem měla slevu z druhé strany lístku na autobus, takže jsem to využila - měla jsem Big Mac + hranolky za £1.99, což je docela přijatelné, jinak je to hrozně drahé všecko. VŠUDE je hrozně draho! Po této svačině jsem navštívila St.Nicholas Market - nejúžasnější trh, co jsem viděla všude se dají koupit vinylové desky. Uvažuju, že si koupím desku Massive Atack (tahle skupina je z Bristolu a poslouchám ji), taky zde bylo hodně dobrého jídla, oblečení, suvenýrů, šperků a všeho možného. Pak jsem šla na hrad v Bristolu, který je už pouze jako gotická rujna, protože byl vybombardován v 2.světové válce - nachází se v Castle park a je zde taky vchod do podzemní chodby, od kud se dalo bezpečně dostat z hradu (kdysi dávno) a hlavně nepozorovaně! Vyfotila jsem si taky jízdní řády lodní dopravy a šla na St.Mary Redcliffe Church - gotický kostel, nádherný, moc jsem si ho neužila zrovna bylo 5:10 a zavírali a tak jsem se jen koukla a zas šla do deště na autobus domů. Došlo mi ale, že jsem ráno v autobuse míjela obchod Poundland, který nabízí všecko jen za £1 a tak jsem požádala jednoho potetovaného kluka, který mi řekl, kde mám vystoupit a kam jít. Bylo to hodně matoucí, protože všecko zboží neznám, a taky to bylo těžké pro výběr, ale myslím, že jsem vybrala dobře. Pak už tento obchod taky zavíral, a tak jsem jela autobusem domů. Tady na mě již čekala má milá rodina, která mě přivítala s úsměvem, popovídali jsme si. HF mi ukázal své vinylové desky a já tak viděla první patro domu, ve kterém bydlím a kde mají oni pokoje na spaní :). Pak přišla Kiki ze školy (má jinak rozvrh) a šli jsme večeřet, měli jsme těstoviny s rybou nějakou (losos, myslím) a pak jsme měli Meringue with icecream :) Všecko bylo výborné. Pak jsme si ještě večer povídali a teď vám píšu, rodinka se kouká na Kriminálku Miami. Zítra mám podobný rozvrh, takže jdu zase někam, ještě úplně nevím kam :) Je toho hodně :) Uvidíme. Jinak mám v plánu psát odlišnosti Anglie a taky o mé rodině článek, takže si počkejte :)

Cesta do školy...

Školní park

Všude lítají rackové, protože Bristol je přístav...

Budova mojí školy...

Obchody a dětské holičství...

Nákupní centrum - Cabot circus...

St.Nicholas Market...

Castle park...

St.Mary Redcliffe Church

Poundland...

Večeře + dezert...

1 člověk ohodnotil tento článek.